Kycklingpaj blev pastasallad med kyckling

 

En pastasallad med penne kokade i buljong, två kycklingfiléer kryddade med örtsalt och chilikrydda, två nävar färsk babyspenat, en halv kruksallad, sex cocktailtomater, en halv pkt fetaost, gröna oliver med kärnor, majs, solrosfrön, en avokado och en halv rödlök. Innan jag blandade ner alla ingredienser gjorde jag en vitlöksvinegrätt i skålen (olja, vinäger, vitlök, salt, peppar och örtagårdskrydda). När allt lagts i skålen blanda väl men försiktigt.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Marie-Anne
    Jul 16, 2014 @ 16:54:02

    Idag har jag bjudit mina sommargäster på denna goda kycklingsallad och de blev mycket förtjusta i den. Vilken tur att jag hittade hit. tack.

    Svara

Kommentera

