Broccolifrön och bockhornsklöverfrö ligger i blöt

Jag beställde hem lite nya fröer till groddning. Först ut blir det till att testa broccologroddar och bockhornsklövergroddar. Bhk. luktar väldigt mycket curry,  så det ska bli spännande.

Har tänkt att skriva här i flera dagar men det är inte det lättaste att skriva med en hand hela tiden även om det har blivit en ny färdighet för mig att vara snabb med en hand så föredrar jag två. Varje gång jag har två händer så är det en massa måste som ska göras så jag får vänta lite till med att skriva. Just nu är måstet duscha, sen ska skridskoväskan packas, mellanmålsmackor ska göras och 13.50 ska det ammas för att sen sitta i bilen senast 14.25 så vi hinner till konståkningen i god tid.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. sofia
    Jan 21, 2010 @ 13:21:50

    spännande me broccoligroddar=)
    skriv sen hur dom smaka
    har ju ff inte kommit igång me mina groddar än!
    asså..
    *hehe*

    Svara

  2. mammamandala
    Jan 21, 2010 @ 21:50:57

    Nä det måste du ju göra! Ta det som ett projekt att göra ihop med F, det är så gott o överallt står det om hur nyttigt det är. Jag meddelar om 4-7 dagar hur dessa groddar smakar 😀

    Svara

Kommentera

