Tomatsoppa står på spisen…

bröd är bakat och huset är nästan färdigstädat, jag ammar och ska städa lite till efteråt. Sen är Sofia, Charlie, Felicia & Filippa välkomna. Jag har turen att ha en så underbart snäll granne som orkar med mina stora tjejer i många timmar, det gör att vi hinner med så mycket mer här hemma. Nu är det färdigammat och annat väntar.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. sofia
    Dec 28, 2009 @ 20:41:28

    otroligt god soppa!!
    å as gott bröd!
    receptet på brödet å soppan får du gääääärna lägga ut=)

    Svara

  2. mammamandala
    Dec 28, 2009 @ 20:43:44

    Brödreceptet finns först bland recepten i receptkategorin. Hmm soppan, hur gjorde jag nu. Ska tänka lite och sen skriva ner på ett ungefär hur jag gjorde den. Kul att du gillade det 😀

    Svara

Kommentera

