Laga mat med dammsugaren på

Det verkar som att Vilgot gillar dammsugaren. Mitt i vardagsrummet på golvet låg han när jag bestämde mig för att dammsuga, och ganska snart så somnade han. Han låg kvar när dammsugaren stod precis brevid honom o jag var inte tyst med den eller försiktig, så jag vågade inte stänga av den utan passade på att fixa med maten när dammsugaren var på. Får testa om det funkar fler gånger 😀 Henrik har sagt att Vilgot somnat varje gång han har dammsugat med. Nu är den avstängd o Vilgot är arg och vill inte alls ligga och leka på golvet, så dags att bebismysa lite.

Kommentera

