1barn, 2 barn & 3barn

Att ta julkort på ett barn var inte så svårt, sen blev det två barn som skulle se glada och fina ut…nu är det tre och det var visst en omöjlighet. Är en eller två fantastiska blundar en annan eller som oftast så skriker Vilgot eller gör tokiga miner, suck. Jag som gillar mina julkort så mycket, tycker det är så härligt, precis som att jag tycker det är härligt att se och få alla andras julkort. Men i år vet jag inte hur våra kommer bli. Men troligtvis kommer ett barn att vara strålande, en annan blunda och en tredje kanske skriker, men barnen är i alla fall underbara bara att det är sällan de är det samtidigt *hihi*. Lägger kanske upp några ”misslyckade” julfoton sen när jag har valt ut det som ska skickas.

Glad Lucia!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. kristina
    Dec 14, 2009 @ 16:30:31

    Ha! Då skulle du testa att fota fyra stycken

    Moster

    Svara

  2. mammamandala
    Dec 15, 2009 @ 14:17:53

    Jo, jag kan tänka mig att det blir ytterligare ett snäpp svårare. Men jag hoppar över att testa *hihi* 3 barn får räcka 😀

    Svara

  3. Elna
    Dec 18, 2009 @ 10:50:34

    Tack för julkortet!
    Det var ju fantastiskt fint! Tre strålande ungar 🙂

    Svara

  4. mammamandala
    Dec 18, 2009 @ 14:17:30

    Tack Elna. Jag kom på för någon dag sedan att jag har glömt att tacka er för ert fina. Agnes var så söt och passade perfekt med den fina bakgrunden. Kram på er!

    Svara

Kommentera

