Bättre i alla fall

Vi kom hem efter 23 igårkväll, supertrött och spänd inför hur natten skulle bli, sömn eller inte. Det började väl sådär, ammade vid 23.45, jag tror att vi somnade vid 01, sen kollade jag på klockan en hel del under natten när jag hörde Vilgot böka lite, men tänkte nä men lite till kan vi vänta och hoppades på att han skulle somna om, vilket han gjorde (det brukar han inte annars), sen när klockan blev 6.45 var det dags. Så i sju timmar klarade han sig utan mjölk, vi sov inte alla timmar i sträck men vi somnade om ganska bra efter varje bökning o stökning.

Ikväll är det dags för julmiddag hos Daniel och Elna, det kommer nog bli supermysigt och jag hoppas att det kan resultera i ytterligare en natt med lite mer sömn, men vågar inte hoppas för mycket. Det enda negativa är att brösten är stenhårda och ömma, blir till att ta en panodil så jag inte känner mig öm i kroppen och sen hoppas på att det inte blir någon mjölkstockning.

Kommentera

