13.00 och jag är hungrig

Har fortfarande inte hunnit äta någon frukost, några klunkar proviva har jag fått i mig. Det är nog lika bra att hoppa över frukosten och göra lite lunch istället. Tjejerna åt frukost innan skridskoskolan och åt sin lunch för 1½h sedan…så kanske är det min tur nu…om Vilgot tillåter.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. LoveLi
    Nov 22, 2009 @ 12:47:24

    oj, låter hektiskt… och du är precis lika fantastiskt ambitiös och superhjälteaktig som när jag träffade dig!! Kan du inte ge mig lite av din kraft… jag väntar min trea nu och kommer antagligen behöva den…
    Stora kramar

    Svara

  2. mammamandala
    Nov 22, 2009 @ 15:34:56

    Nämen e det sant!!! Ett jättegrattis, vad kul!!! När är det dags? Får försöka se till att ses nästa år när vi åker ner. Stor kram!

    Svara

Kommentera

