Ingen jättebra idé

Ofelia äter plättar med god aptit

Ofelia önskade plättar till lunch och visst skulle hon få det. Sen kanske det inte var så smart av mig att välja att göra till 6 pers plus att sätta igång att steka plättar med en hungrig bebis. Så när jag hade fått på de första plättarna var det lite smått kaos och jag kände att jag fick sätta mig och amma mitt i stekningen. Så lite sittandes och lite ståendes amning fick det bli och plättarna är kanske inte mina finaste men Ofelia hade inte ätit så goda plättar på länge, ja kanske detta var dem godaste hon ätit, enligt henne själv då (då fick hon inte dem som hade legat på lite för länge). Så till sist blev nog alla rätt nöjda ändå. Jag hade blivit så nöjd om jag hade fått ligga och sova ett par timmar…men det får bli en annan gång.

Nöjd Vilgot 3½ v

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. caroline
    Nov 16, 2009 @ 16:36:40

    Vilken sötnos, ska bli kul att se honom i verkligheten!!

    Svara

  2. mammamandala
    Nov 22, 2009 @ 15:38:37

    Åh tack 😀 Jag vill också att ni ska få se honom i verkligheten, synd att det inte blir riktigt än. Kram

    Svara

Kommentera

