Nu är klockan 11 och jag har…

bäddat sängen, badat Vilgot, städat barnens rum och ovanvåningen, plockat på nedre plan, ätit upp min frukost. Nu är det dags att byta blöja, sen ska jag försöka duscha, göra lunch till tjejerna som kommer hem från sin skridskoskola om 45 min, sen ska jag fortsätta städa lite till och baka en kaka. Jag önskar och hoppas att det går lika smidigt som det låter. Klockan 15 kommer Kristina, Johnny och Malin på besök för att fika en stund, sen kikar Sofia in lite senare. Det kan nog bli en bra lördag det här.

Kommentera

