Härligt att få umgås igen

Det blev ingen sovmorgon men det var det värt 😀 Småplockade och fixade på morgonen och vid 10.30 kom Tina, Ivanka, Tina, Mio och Lidija. Det var så längesen vi sågs nu när jag inte pluggar längre men jag hoppas vi kommer ses lite oftare än det blivit den senaste tiden. Det enda negativa efter att dem varit här var att jag har fullt med kakor hemma, ja det börjar minska nu, jag äter ju om det finns hemma. Kanske lika bra att äta upp kakorna snabbt så jag blir av med dem.

Imorgon är Vilgot 3v och jag har bestämt att imorgon måste nya bilder komma upp på honom. Han är ju så fin. Men tiden och orken har inte riktigt funnits där för att ta tag i bilder. Men jag lovar (säger man lovar måste man hålla det) att det ska finnas lite nya bilder på honom innan dagen är slut.

Kommentera

