Övertid och något på g *intimvarning*

Det tog tid att somna, som det har gjort flera nätter nu. Förvärkarna igårkväll klockades och de kom inte regelbundet utan med ca 7-12 min mellan, varierade också mellan att kännas lite mer och kännas nästan ingenting. Första gången jag gick upp under natten och kissade kände jag ingenting konstigt. Sen under sennatten, tidig morgon så har jag känt förvärkarna igen. Men jag tyckte inte det var lönt att klocka för då blir det bara svårare att somna om. När det var dags att stiga upp kändes det lite väl blött, lite  blött i sängen och sen även i trosorna. Det blöta var rosafärgat och med en liten blodstrimma i. Så något på gång är det i alla fall. Jag har fått rosa flytningar som varit som vatten tidigare när det har satt igång med tjejerna. Så inom ett par dagar borde bebben ha kikat ut. Men jag håller er uppdaterade och skriver så fort det sätter igång mer. Kanske kan tacka färdknäppen igårkväll. Eller om han väntade på att sätta igång tills jag lämnat in miljöanalysen *hihi*.

Nu ska jag fixa och dona lite så jag känner mig förberedd. Kanske ska försöka äta fast att jag inte har någon aptit.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. heponimas
    Okt 22, 2009 @ 11:25:32

    Hihihi – bara att köra fler färdknäppar! 😉
    Vänta med spänning hä! 🙂

    Svara

  2. mammamandala
    Okt 22, 2009 @ 11:41:36

    Ja har inget mer hänt till ikväll så får det bli så 😀

    Svara

  3. Helén
    Okt 22, 2009 @ 11:44:53

    Men guuuuuud – du FÅR INTE svara för du ska vara på förlossningen! Hihihi….
    Får väl se ikväll då 😉
    Kanske mycker som kommer på en gång! 🙂 *skrattar åt mig o min dåliga humor*

    Svara

  4. mammamandala
    Okt 22, 2009 @ 12:09:24

    Hihi 😉

    Svara

Kommentera

