Nu har jag

packat klart bb-väskan, skurat skötbordet med ajax, bäddat vår säng, dammsugit, städat ordentligt under vasken i köket, vattnat mina 15 orkidéer, tvättat påslakanset  till vagnen + filt och hängt på tork (nog torkat snart), dansat riktigt vilt framför z-tv bla till Mika- Golden, Black eyed peas – tonight…, Sean paul o några till, tyvärr spelades det inte så bra musik så jag höll inte på sån länge. Sen har jag rakat benen, filat fötterna, gjort ansiktspeeling, sminkat mig, varit på skogspromenad ca 3,5 km med härliga backar upp o ner med mamma. Nu ska jag snart äta lite pasta, sen gå till Henriks jobb och hämta bilen för att sen hämta Ofelia o lämna henne o mamma hos mamma. Sen ska jag hem och slänga mig i soffan och försöka vila.

Nu när jag varit så duktig borde jag väl få något i bonus som lite fler värkar, slemproppen kan gå helt eller varför inte ge mig en förlossning och bebis!!

Skriver mer sen om något händer. Det har kommit lite mer färgade, vattniga flytningar annars inte så mycket. Förvärkarna känns mer när de kommer också.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. heponimas
    Okt 22, 2009 @ 16:06:53

    Allt deee men ingen bebbe? Envis liten krabat! 😉

    Svara

Kommentera

