Idag är det bf!!

Men det verkar inte som att bebben är medveten om det, eller om han är medveten och bara gör så vi passerar bf med flit kanske. Ingenting känner jag idag och har inte känt något under natten så jag skulle tro att det blir en till bebis på övertid precis som sina systrar.

Igår bäddade jag spjälsängen så nu är även den klar. I vagnen har jag lagt ner filt, kudde och täcke, men ska se om jag hinner åka och köpa ett påslakansätt till vagnen idag med.

Nu ska jag försöka skicka iväg min miljöanalys av trädgården. Senare åker jag till Tina och umgås ett par timmar, lika bra att hitta på något så jag inte bara sitter och väntar på att allt ska dra igång.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. heponimas
    Okt 21, 2009 @ 08:04:44

    Ojojoj – detta är spännande!
    Min bästa vän ska oxå ha en liten fast i dec. Tror jag är lika gravis jag som hon!
    Kan inte säga nått annat än att jag saknar en liten bebis – mina barn är så stora nu! 😦
    Men det är skönt det oxå men jag skulle kunna tänka mig en till! 😮

    Hihi – Kollar in här lite så o då… Hoppas det kommer igång snart!
    Kram

    Svara

Kommentera

