3 dar till bf och en natt med

förvärkar. Vaknade innan 4 o kände av förvärkarna. Nog första natten jag har vaknat av dem. Sen tänkte jag passa på att klocka dem för att se hur ofta de kom o under en timme kom de var 4e minut. Men sen somnade jag och när jag vaknade känns inget. Så inget idag heller, eller dagen är inte slut än men inget än så länge. Henrik o jag ska ge oss ut på en skogspromenad och får hoppas att det kan hjälpa bebben på vägen. En lite känsla finns att det kan börja närma sig nedkomst, men vi får se. Får väl äta upp det när jag sitter här om två v utan bebis. Uppdaterar om nåt händer.

Kommentera

