Då var vi nere i 4 dagar kvar

och fortfarande är inget på gång. Igårkväll hade jag en del förvärkar men när jag somnat för att sen vakna så var de borta.

Igår blev en härlig kväll med familjen. Vi åkte till stan för att se om vi kunde hitta någon nalle och filt till Vilgot. Butiken vi skulle till stängde 14 på fredagar så det fick bli lite andra affärer. Jag köpte en amningströja, amningsbh och ett par nya leggings. Lite nya pärlor blev det till tjejerna, men ingen nalle o ingen filt hittades. När vi var klara på stan gick vi till Jensens Böfhus för att äta. Det gick så himla bra. Tjejerna var glada och nöjda hela tiden. Dessutom så åt dem och tyckte att maten var god och spontant sa dem tack för maten till servitrisen. När vi skulle gå därifrån stannade mannen vid bordet brevid där vi suttit och sa att han tyckte att vi hade så himla fina tjejer. Gud så stolt man blev *hihi* 😀 Nu lär det nog dröja innan vi kommer ut på restaurang igen.

Ofelia torkar av skridskorna efter träningen, det är viktigt.

Idag har vi varit iväg på skridskoskola, det inga problem med någon av tjejerna utan båda begav sig ut på isen utan problem och gjorde sitt bästa i 50 min. Som lite extra mys fick de kaka o saft efteråt. Vi åkte till stan för att se om vi kunde hitta en nalle och idag fick vi med oss en hem. Det blev ingen traditionell nalle utan en grå och svart med lite skumma ögon o tänder, men ändå gullig på nåt vis. Henrik och tjejerna var sugna på räkor så vi stannade till vid en fiskbutik och Henrik köpte ½kg räkor, inte billigt när det är färska. Men tjejerna blev nöjda och jag skulle tro att alla går åt ikväll utan problem. Lite lyx får man ha ibland.

Nu är jag hemskt trött, fast att kl bara är 14.40, skulle gärna lagt mig o sovit ett par timmar men Henrik är ute och cyklar så jag får snällt hålla mig vaken så inte tjejerna hittar på nåt bus eller att något skulle hända. Egentligen är dem så stora nu att jag nog hade kunnat lägga mig lite, de sitter för tillfället och spelar bolibompa på datorn där uppe.

Tjejerna skalar sina räkor

Henrik har fixat maten och så här såg min tallrik ut, bara räkorna som fattades (jag äter ju inte räkor)

Kommentera

