5 dagar kvar

och igårkväll hade jag en nervös känsla i magen. Jag hade mer sammandragningar än de senaste dagarna. Jag hade just sagt till Henrik att det varit mindre sammandragningar och att jag tyckte det kändes orättvist att de minskade nu på slutet. Men igårkväll kom de oftare, tyvärr inte så många som kändes. Men det satte ändå igång en nervös känsla av att det kan vara väldigt nära nu. Men sen blev det inget mer och känslan finns inte kvar idag och allt känns som vanligt. Jag vet inte om jag var/är mest nervös för förlossningen eller allt som kommer efter förlossningen, jag tror mer på det sistnämnda.

Så NÄ inget är på gång än!

Det var tänkt att vi skulle ha besök i helgen men det blir inget så helgen får gå åt till att göra lite förberedning för Vilgot. Vi ska alla fyra försöka hinna åka till stan idag för att köpa första nallen och en filt. En amningsbh och en amningströja är jag i stort behov av, har en lite fö liten amningsbh och ingen tröja så jag hoppas att jag kan hitta något som passar idag. För att göra det lite mysigare för tjejerna tänkte vi gå ut och äta när vi handlat klart. De får bestämma var vi ska äta, så länge det inte är Mc Donalds.

Nu ska jag äta frukost o sen komma igång med lite skolarbete.

Kommentera

