Kanske dags

att skriva en kort uppdatering varje dag nu för att säga att det inte är på gång än. Vissa frågar och andra låter nog bli, så för att alla som vill ska få veta hur det ligger till så känner jag ingenting som skulle tyda på att det är på gång. Jag har massvis med sammandragningar, får en del förvärkar, mest på kvällarna. Igår och idag har det nog varit något mindre rörelse i magen och om jag inte inbillar mig så har nog magen sjunkit lite lite. Tid till barnmorskan har jag inte förrän 2 dar efter bf. Idag har jag kommit ner på ental och det känns rätt bra, nio dagar kvar.

V 38+2

Kommentera

