En god middag

blev vi bjudna på igår. Det var nog den godaste pizzan jag har ätit. Kanske får fråga efter receptet och dela med mig av det här. Mysigt med bebis med och Henrik fick Agnes nöjd i famnen där hon somnade en stund. Att umgås med bebis nu på slutet påminner om vad som väntar. Så tack Elna, Daniel o Agnes för en mysig kväll. O tack mamma som var hemma med tjejerna.

Nu ska vi njuta av färskt stenugnsbakat bröd (inte mitt) som farfar var här och lämnade med goda Visingsötomater på.

Dagen kommer gå till lite lagom med städ, jag ska försöka gräva ner två rabarberplantor som jag fick igår, sen när Henrik har varit ute på en tretimmarsträning ska vi åka en sväng för att försöka hitta skötbord och babyskydd. Vi är ju långt ifrån förberedda på att Vilgot snart anländer. Sen ska tjejerna åka till farmor och farfar för att sova över. Henrik och jag ska först gå på bio och se ”Flickan som lekte med elden” efter filmen ska vi ta en promenad på stan och sen gå till Annagretas och äta tapas. Om allt går som det ska kommer det nog bli en härlig dag.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. caroline hedlid
    Sep 26, 2009 @ 08:20:27

    Du är så duktig på att skriva, läser din blogg ofta:-) Fina recept du lämnat på bloggen, har inte testat de än men verkar skit goda!!!! kramar

    Svara

  2. mammamandala
    Sep 26, 2009 @ 08:30:56

    Åh tack, kul att höra att någon läser så man vet att det är lönt att skriva 🙂 Nu när pedagogikkursen är över ska jag bli bättre på att lägga in recept o laga mat. Har inte riktigt följt denna veckans matsedel. Kram!!

    Svara

Kommentera

