Idag gäller det…*panikkänslor*

Idag måste jag bli mer eller mindre klar med min rapport. Det är inlämning imorgon kl 15. Jag har tyvärr det mesta kvar och jag vet fortfarande inte hur jag ska få ihop allt. Det är resultat- och diskussionsdelen kvar och det är egentligen där tyngden ska ligga enligt läraren men jag orkar inte mer, orkar inte titta på mitt arbete, fast snart måste jag. För tillfället har jag mer än 6datasidor och hela arbetet ska vara på max 5s. Så jag måste radera halva arbetet för att sen skriva dit 2s till. Min bakgrund är på 3½s och ska helst ligga på 1½ s 😦

Jag tycker synd om Vilgot som behöver känna min stress så mycket. Igår hade jag hjärtklappning, svullna händer o kände att andningen blev tung. Ingen skön känsla, och allt för en trist kurs. Kanske därför Vilgot har vänt på sig, han fick ingen ro till att ligga med huvudet neråt. Får se vad barnmorskan säger om det imorgon. Åhh jag måste få kraft och energi för att bli klar. Måste bli klar idag!!! Så full fokus…

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Svärfar Pelle
    Sep 24, 2009 @ 10:06:11

    Hej Leila !
    Jag förstår dina känslor, men tänk på att du förmedlar väldigt mycket positivt till Vilgot också. Din starka vilja, din själcdiciplin, dina höga ambitioner. Och sen är det ju så att stress är en naturlig del av vardagen, och den är både positiv och negativ. Jag tror Vilgot kommer att bli en stresstålig kille med både vilja, diciplin och ambitioner och med det i bagaget kommer han gå långt. Och sedan sist men inte minst kommer han få en underbar mamma och pappa och två storasyrror som kommer ta väl hand om honom.
    Kram på dig !

    Svara

Kommentera

