Blir ingen mat idag

Idag var planen enligt veckomenyn att vi skulle laga/äta kasslerpytt med pasta. Men dagen före att min examinationsrapport ska in så blir det ingen mat. Tjejerna äter hos farmor o jag åt rester. Så…tillbaks till rapporten, ska försöka radera halva arbetet nu eftersom jag skrivit 5s för mycket. Typiskt att det inte skulle vara med radavstånd 1.

Fick bli en liten paus för uppdatering på bloggen bara.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. LoveLi
    Sep 24, 2009 @ 20:42:58

    Visst är det irriterande när man inte har ställt in ”rätt” avstånd från början? Sitter själv och arbetar med en litteraturstudie och en handlingsplan och börjar bli lite blind för alla meningsbyggnadsfel och konstiga formuleringar 🙂
    Lycka till med rapporten, det går säkert jättebra!
    🙂

    Svara

  2. mammamandala
    Sep 25, 2009 @ 05:23:51

    Ja frustrerande. Satt o skrev igår i 14h med lite paus för att hämta något att äta i köket. Just nu har jag 2½s som ska bort av mina drygt 7s. Det är massor av sidor!!! Så nästan halva arbetet ska bort, har lyckats ta bort en sida. Jag ska få 15 min med min lärare på hennes lunch så ska hon sse om hon kan hjälpa mig. Så 1h av de få timmar som är kvar innan inlämning kommer gå till sånt. O nu ska jag till barnmorskan o se hur det är med Vilgot. Se om han har vänt sig rätt eller om han fortfarande ligger med huvudet upp. Imorse låg han på tvären.

    Tack för lycka till. Hoppas du fixar med din med så den blir bra *kram*

    Svara

Kommentera

